Vedaş Çağrı Merkezi

Abonelerimizin şirketimize bir telefonla ulaşabilmeleri, iletişim kontrolünün kaliteli olarak sağlanabilmesi, başvuruların kayıt altına alınabilmesi, verimliliğin ve hizmet kalitesinin artırılarak müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi amacıyla Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş 0850 211 0 186 Çözüm Merkezi 14.11.2015 tarihinde hizmete girmiştir.

Çağrı merkezimiz Van,Muş,Bitlis ve Hakkari illerinde bulunan abonelerine kesintisiz 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

0850 211 0 186 ya gelen çağrılar; arıza bildirimi, sokak aydınlatma, kaçak ihbar, sayaç değişikliği ve mühürleme talebi, kesme-açma işlemleri, fatura itiraz, borç sorgulama, öneri ve şikayet konularında olmaktadır.

İleri teknoloji kullanılan Çözüm Merkezinde alınan başvurular kayıt altına alınarak ilgili birimlere anında iletilmektedir. Alınan arıza ihbarlarında, görevli ekiplerimiz arızaya hemen müdahale etmekte ve çalışma ile ilgili açıklayıcı bilgi ve tahmini elektrik verme süresi Çağrı Merkezine iletilerek abonelere bilgi verilmektedir.