X
VEDAŞ Muş İl Müdürlüğü Kışa Hazır
0,00
26.11.2020
00:00

VEDAŞ Muş İl Müdürlüğü Kış Hazırlıklarını Tamamladı

VEDAŞ Muş İl Müdürlüğü, kış mevsiminde de tüketicilerine kesintisiz enerji sunabilmek için gerçekleştirdiği bakım, onarım ve yatırım çalışmalarıyla elektrik şebekesini kışa hazır hale getirdi.
Elektrik şebekesini kış şartlarına hazır hale getirmek için gerçekleştirilen çalışmalar hakkında açıklama yapan VEDAŞ Muş İl Müdürü Eşref Şentürk, “Yaklaşmakta olan çetin kış şartlarında da tüketicilerimize sunduğumuz hizmet kalitesinde aksama yaşanmaması için gerekli tüm tedbirlerimiz aldık. Bu kapsamda; merkez, ilçe, köy ve mezralarımızdaki trafo, pano, havai hatlar, aydınlatma tesisleri gibi şebeke unsurlarımızın tamamının bakım ve kontrollerini tamamladık. Hatlarımıza temas eden veya kar yağışı sonrasında hatlarımızın üzerine devrilme riski bulunan ağaçların budamasını gerçekleştirdik. Yatırım çalışmalarımız kapsamında birçok noktada havai hatlarımızı yer altına alarak şebekemizi iklim şartlarının olumsuzluklarından da korumuş olduk. Araç ve ekipmanlarımızın bakım ve kontrollerini de yaparak kışa hazır hale getirdik” dedi.
Kış şartlarının kırsal bölgelerde daha da çetin geçtiğini vurgulayan Şentürk, “Kırsal bölgelerimizi enerjilendiren bazı hatlarımız dağlık alanlardan geçmekteydi. Ağaç direkle tesis edilen bu hatlarda yoğun kar yağışı sonrasında direk devrilmesinden kaynaklanan arızalar zaman zaman oluşabilmekteydi. Bu durumu önlemek amacıyla 2020 yılı yatırım çalışmalarımız kapsamında kırsal bölgelerimizi enerjilendiren bu hatlarımızdan birçoğunu yol güzergâhına taşıyarak beton direkli yeni hatlar tesis ettik. Böylece kırsal bölgelerimizin enerji altyapısını da güçlendirerek tüketicilerimize sunduğumuz hizmet kalitemizi artırmış olduk” diye konuştu.

Kaynak: https://www.sabah.com.tr/mus/2020/11/25/vedas-mus-il-mudurlugu-kis-hazirliklarini-tamamladi

Karantina Bölgesinde Görev Başındayız
0,00
25.08.2020
00:00

VEDAŞ Ekipleri, Hayatın Enerjisinin Kesilmemesi İçin Görev Başında

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), korona virüs pandemisi nedeniyle karantinaya alınan bölgelerde hayatın enerjisinin kesilmemesi için görev yapıyor.
Muş Valiliği tarafından karantina bölgesi ilan edilen Muş merkeze bağlı Bozbulut köyünde yaşayan bir aile, elektrik sayacının ve bağlantı hattının arızalanması nedeniyle elektriksiz kaldı. VEDAŞ’ın Alo 186 Çağrı Merkezini arayan ailenin yaşadığı elektrik kesintisi, VEDAŞ ekiplerinin karantina bölgesinde gerçekleştirdiği onarım çalışması sonucunda giderildi.
Şentürk: “Hayatın enerjisinin kesilmemesi için görev başındayız”
Karantina nedeniyle giriş ve çıkışların yasaklandığı köyde yapılan çalışma hakkında bilgi veren VEDAŞ Muş İl Müdürü Eşref Şentürk, “Karantina bölgesinden Alo 186 Çağrı Merkezimize yapılan arama sonrasında ekiplerimiz bölgeye giderek gerekli onarım çalışmasını yaptı ve haneyi yeniden enerjilendirdi. Karantina bölgesine giriş ve çıkışlarda uyulması gereken hijyen kurallarına yönelik personelimizi düzenli olarak eğitiyoruz. Karantina bölgesinde çalışan personelimizin sağlık durumları da iş yeri hekimlerimiz tarafından düzenli olarak takip ediliyor. Sürecin başından beri hastanelerimiz ve sağlık kuruluşlarımız başta olmak üzere hizmet bölgemizin geneline kesintisiz enerji vermek için teyakkuz halinde görev yapıyor, hayatın enerjisinin kesilmemesi için özverili ve gayretli çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın da rehavete kapılmadan sosyal mesafe, maske ve hijyen kurallarına dikkat etmelerini rica ediyorum” dedi.

VEDAŞ'tan 100 Milyon TL Yatırım
0,00
22.10.2020
00:00

VEDAŞ’tan ’e 100 milyon TL’lik yatırım

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), Bitlis ilinde gerçekleştirdiği yatırım çalışmalarıyla enerji altyapısını güçlendiriyor.

Merkez ve kırsal bölgelerdeki enerji altyapısını güçlendirmek için yatırım çalışmalarını sürdürdüklerini belirten VEDAŞ Bitlis İl Müdürü Abdulmelik Özsoy; “2020 yılı içerisinde Hizan ilçemize yaklaşık 10 milyon TL bedelle yeni yatırım gerçekleştirdik. Bu proje kapsamında yaklaşık 600 adet direk, 30 kilometreye yakın enerji nakil hattı ve köy şebekelerinin yenileme çalışmasını tamamladık. Yapılan çalışmalar sonucunda ağaç direklerle dağlardan geçen elektrik hattını yol güzergâhına alarak olumsuz hava şartlarına karşı daha dayanıklı olan beton direklerle şebekemizi güçlendirdik. Tüketicilerimize kaliteli enerjiyi kesintisiz bir şekilde sunmak için birçok noktada köy içi elektrik şebekesini de yeniledik” dedi.

Tatvan ilçe merkezinde elektrik hatları yeraltına alınıyor

Tatvan ilçesinin şebekesini güçlendirmek için bugüne kadar birçok yatırım projesini hayata geçirdiklerini söyleyen Özsoy, “Şimdi de Tatvan ilçe merkezindeki birçok noktada elektrik hatlarını yer altına alıyoruz. Tatvan Belediyesi ve Karayolları ile koordineli bir şekilde Cumhuriyet Caddesi boyunca yürüttüğümüz aydınlatma çalışmasıyla da ilçe merkezimiz modern ve ışıl ışıl bir görünüme kavuşacaktır” ifadesinde bulundu.

Bitlis’e 100 milyon TL yatırım

Özelleşme sonrasındaki süreçte Bitlis’e 100 milyon TL yatırım yaptıklarını belirten Özsoy, “Bugünün ve geleceğin enerji ihtiyacını rahatlıkla karşılayabilecek modern elektrik şebekesini ilimize kazandırdık, kazandırmaya da devam ediyoruz. Hatların yer altına alınması, cadde ve sokak aydınlatması, teknolojinin elektrik şebekesine entegrasyonu gibi yatırımlarımız sayesinde hizmet kalitemizi her geçen gün daha da artırıyoruz. Tüketicilerimizin memnuniyetini geliştirmek için hayata geçirdiğimiz yatırım projelerimizin Bitlis’imize hayırlı olmasını diliyorum” diye konuştu.

Kaynak:https://www.sabah.com.tr/bitlis/2020/10/22/vedastan-bitlise-100-milyon-tllik-yatirim

Dijital İletişim Kanallarımız Pandemi Süresince Üç Kat Fazla Kullanıldı
0,00
16.11.2020
00:00

VEDAŞ’ın dijital hizmet kanalları pandemi süresince üç kat fazla kullanıldı

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, vatandaşların pandemi sürecinde şirketin dijital hizmet kanallarına yoğun ilgi gösterdiğini söyledi.
VEDAŞ’ın dijital hizmet kanallarının korona virüs salgını süresince üç kat fazla kullanıldığını ifade eden Emrullah Okuducu, “Tüketicilerimizi ve çalışanlarımızı salgın riskinden korumak amacıyla hizmet noktalarımızın tamamında hijyen kurallarını azami ölçüde uyguluyoruz. Bireysel ve toplumsal sağlığımızın korunması için sosyal izolasyona dikkat edilmesi gereken bu süreçte tüketicilerimiz, hizmet noktalarımıza gelmeden yeni abonelik, abonelik iptali, fatura sorgulama ya da ödeme gibi işlemleri, altyapısını güçlendirdiğimiz dijital hizmet kanallarımızdan da rahatlıkla yapabilmektedir. Dijital hizmet kanallarımızdan yapılan işlemlerin raporlamasına baktığımızda da tüketicilerimizin pandemi öncesi döneme göre üç kat daha fazla dijital hizmet kanallarımızda işlem yaptığını görmekteyiz. Dijital hizmet kanallarımızı kullanarak sosyal izolasyona katkı sağlayan tüketicilerimize teşekkür ederim” dedi.
İnternet erişimi olmayan bölgelerde ise gezici hizmet ofisleriyle vatandaşın kapısına kadar gittiklerini belirten Okuducu, “Özellikle kırsal bölgelerde yaşayan ve internet kullanımı kısıtlı olan tüketicilerimiz için ihtiyaç duyulması halinde hijyen kurallarına maksimum özeni gösterdiğimiz gezici hizmet ofislerimizle de hizmet veriyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaynak: https://www.sabah.com.tr/van/2020/11/16/vedasin-dijital-hizmet-kanallari-pandemi-suresince-uc-kat-fazla-kullanildi