X

DUYURU

05.12.2019 tarihinde çeşitli basın yayın mecralarında yer alan, Şirketimize bağlı kaçak elektrik ile mücadele ekiplerinin sabah saat 05:30 sıralarında Yüksekova İlçesi Dilekli Köyü’ne yüzleri maskeli olarak baskın yaptığı ve bu baskın sırasında bir vatandaşımızın kalp krizi geçirerek hayatını kaybettiği haberine ilişkin Hakkari Valiliği kamuoyunun doğru bilgilendirilmesi amacıyla açıklama yapmıştır. Öncelikle hayatını kaybeden vatandaşımıza Allah’tan rahmet, acılı ve kederli ailelerine başsağlığı dileriz. Hakkâri Valiliği’nin yaptığı açıklamada belirtildiği üzere ekiplerimiz mesai saatleri içerisinde rutin görevlerini yapmak üzere Dilekli Köyü’ne gitmiştir. Hayatını kaybeden vatandaşımız ile ekiplerimiz kesinlikle karşılaşmamıştır. Haberde kurgulandığı gibi maskeli ekiplerin şafak saatlerinde baskın yapması gibi bir uygulamamız kesinlikle söz konusu değildir.

Konuya ilişkin olarak Hakkari Valiliği’nin açıklamasını siz değerli kamuoyunun bilgilerine sunarız: http://hakkari.gov.tr/yuksekova-ilcesinde-hayatini-kaybeden-vatandasimizla-ilgili-basin-aciklamasi

X
  • VEDAŞ’ ta “Müşteri Odaklılık” anlayışıyla müşteri taleplerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı çözülmesini sağlarız.  
  • Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığını, çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlayarak “Müşterinin Memnuniyetini” en üst seviyede tutulmasını sağlarız.
  • Müşteri talep ve şikâyetlerini ele alma sürecinde; politika ve hedefler oluşturulurken mevzuata dayalı şartları (Enerji Piyasası Denetleme Kurulu, Enerji Bakanlığı vb.), personelimizi ve müşteri beklentilerini dikkate alarak sürekli iyileştiririz.
  • Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.
  • VEDAŞ’ ın müşteri istekleri ve şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılmasını sağlayacak bir Müşteri Memnuniyeti yönetim sistemi oluşturulmasını ve uygulanmasını sağlarız.