X
VEDAŞ Muş İl Müdürlüğü Kışa Hazır
0,00
26.11.2020
00:00

VEDAŞ Muş İl Müdürlüğü Kış Hazırlıklarını Tamamladı

VEDAŞ Muş İl Müdürlüğü, kış mevsiminde de tüketicilerine kesintisiz enerji sunabilmek için gerçekleştirdiği bakım, onarım ve yatırım çalışmalarıyla elektrik şebekesini kışa hazır hale getirdi.
Elektrik şebekesini kış şartlarına hazır hale getirmek için gerçekleştirilen çalışmalar hakkında açıklama yapan VEDAŞ Muş İl Müdürü Eşref Şentürk, “Yaklaşmakta olan çetin kış şartlarında da tüketicilerimize sunduğumuz hizmet kalitesinde aksama yaşanmaması için gerekli tüm tedbirlerimiz aldık. Bu kapsamda; merkez, ilçe, köy ve mezralarımızdaki trafo, pano, havai hatlar, aydınlatma tesisleri gibi şebeke unsurlarımızın tamamının bakım ve kontrollerini tamamladık. Hatlarımıza temas eden veya kar yağışı sonrasında hatlarımızın üzerine devrilme riski bulunan ağaçların budamasını gerçekleştirdik. Yatırım çalışmalarımız kapsamında birçok noktada havai hatlarımızı yer altına alarak şebekemizi iklim şartlarının olumsuzluklarından da korumuş olduk. Araç ve ekipmanlarımızın bakım ve kontrollerini de yaparak kışa hazır hale getirdik” dedi.
Kış şartlarının kırsal bölgelerde daha da çetin geçtiğini vurgulayan Şentürk, “Kırsal bölgelerimizi enerjilendiren bazı hatlarımız dağlık alanlardan geçmekteydi. Ağaç direkle tesis edilen bu hatlarda yoğun kar yağışı sonrasında direk devrilmesinden kaynaklanan arızalar zaman zaman oluşabilmekteydi. Bu durumu önlemek amacıyla 2020 yılı yatırım çalışmalarımız kapsamında kırsal bölgelerimizi enerjilendiren bu hatlarımızdan birçoğunu yol güzergâhına taşıyarak beton direkli yeni hatlar tesis ettik. Böylece kırsal bölgelerimizin enerji altyapısını da güçlendirerek tüketicilerimize sunduğumuz hizmet kalitemizi artırmış olduk” diye konuştu.

Kaynak: https://www.sabah.com.tr/mus/2020/11/25/vedas-mus-il-mudurlugu-kis-hazirliklarini-tamamladi

Karantina Bölgesinde Görev Başındayız
0,00
25.08.2020
00:00

VEDAŞ Ekipleri, Hayatın Enerjisinin Kesilmemesi İçin Görev Başında

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), korona virüs pandemisi nedeniyle karantinaya alınan bölgelerde hayatın enerjisinin kesilmemesi için görev yapıyor.
Muş Valiliği tarafından karantina bölgesi ilan edilen Muş merkeze bağlı Bozbulut köyünde yaşayan bir aile, elektrik sayacının ve bağlantı hattının arızalanması nedeniyle elektriksiz kaldı. VEDAŞ’ın Alo 186 Çağrı Merkezini arayan ailenin yaşadığı elektrik kesintisi, VEDAŞ ekiplerinin karantina bölgesinde gerçekleştirdiği onarım çalışması sonucunda giderildi.
Şentürk: “Hayatın enerjisinin kesilmemesi için görev başındayız”
Karantina nedeniyle giriş ve çıkışların yasaklandığı köyde yapılan çalışma hakkında bilgi veren VEDAŞ Muş İl Müdürü Eşref Şentürk, “Karantina bölgesinden Alo 186 Çağrı Merkezimize yapılan arama sonrasında ekiplerimiz bölgeye giderek gerekli onarım çalışmasını yaptı ve haneyi yeniden enerjilendirdi. Karantina bölgesine giriş ve çıkışlarda uyulması gereken hijyen kurallarına yönelik personelimizi düzenli olarak eğitiyoruz. Karantina bölgesinde çalışan personelimizin sağlık durumları da iş yeri hekimlerimiz tarafından düzenli olarak takip ediliyor. Sürecin başından beri hastanelerimiz ve sağlık kuruluşlarımız başta olmak üzere hizmet bölgemizin geneline kesintisiz enerji vermek için teyakkuz halinde görev yapıyor, hayatın enerjisinin kesilmemesi için özverili ve gayretli çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın da rehavete kapılmadan sosyal mesafe, maske ve hijyen kurallarına dikkat etmelerini rica ediyorum” dedi.

VEDAŞ'tan 100 Milyon TL Yatırım
0,00
22.10.2020
00:00

VEDAŞ’tan ’e 100 milyon TL’lik yatırım

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), Bitlis ilinde gerçekleştirdiği yatırım çalışmalarıyla enerji altyapısını güçlendiriyor.

Merkez ve kırsal bölgelerdeki enerji altyapısını güçlendirmek için yatırım çalışmalarını sürdürdüklerini belirten VEDAŞ Bitlis İl Müdürü Abdulmelik Özsoy; “2020 yılı içerisinde Hizan ilçemize yaklaşık 10 milyon TL bedelle yeni yatırım gerçekleştirdik. Bu proje kapsamında yaklaşık 600 adet direk, 30 kilometreye yakın enerji nakil hattı ve köy şebekelerinin yenileme çalışmasını tamamladık. Yapılan çalışmalar sonucunda ağaç direklerle dağlardan geçen elektrik hattını yol güzergâhına alarak olumsuz hava şartlarına karşı daha dayanıklı olan beton direklerle şebekemizi güçlendirdik. Tüketicilerimize kaliteli enerjiyi kesintisiz bir şekilde sunmak için birçok noktada köy içi elektrik şebekesini de yeniledik” dedi.

Tatvan ilçe merkezinde elektrik hatları yeraltına alınıyor

Tatvan ilçesinin şebekesini güçlendirmek için bugüne kadar birçok yatırım projesini hayata geçirdiklerini söyleyen Özsoy, “Şimdi de Tatvan ilçe merkezindeki birçok noktada elektrik hatlarını yer altına alıyoruz. Tatvan Belediyesi ve Karayolları ile koordineli bir şekilde Cumhuriyet Caddesi boyunca yürüttüğümüz aydınlatma çalışmasıyla da ilçe merkezimiz modern ve ışıl ışıl bir görünüme kavuşacaktır” ifadesinde bulundu.

Bitlis’e 100 milyon TL yatırım

Özelleşme sonrasındaki süreçte Bitlis’e 100 milyon TL yatırım yaptıklarını belirten Özsoy, “Bugünün ve geleceğin enerji ihtiyacını rahatlıkla karşılayabilecek modern elektrik şebekesini ilimize kazandırdık, kazandırmaya da devam ediyoruz. Hatların yer altına alınması, cadde ve sokak aydınlatması, teknolojinin elektrik şebekesine entegrasyonu gibi yatırımlarımız sayesinde hizmet kalitemizi her geçen gün daha da artırıyoruz. Tüketicilerimizin memnuniyetini geliştirmek için hayata geçirdiğimiz yatırım projelerimizin Bitlis’imize hayırlı olmasını diliyorum” diye konuştu.

Kaynak:https://www.sabah.com.tr/bitlis/2020/10/22/vedastan-bitlise-100-milyon-tllik-yatirim

Dijital İletişim Kanallarımız Pandemi Süresince Üç Kat Fazla Kullanıldı
0,00
16.11.2020
00:00

VEDAŞ’ın dijital hizmet kanalları pandemi süresince üç kat fazla kullanıldı

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, vatandaşların pandemi sürecinde şirketin dijital hizmet kanallarına yoğun ilgi gösterdiğini söyledi.
VEDAŞ’ın dijital hizmet kanallarının korona virüs salgını süresince üç kat fazla kullanıldığını ifade eden Emrullah Okuducu, “Tüketicilerimizi ve çalışanlarımızı salgın riskinden korumak amacıyla hizmet noktalarımızın tamamında hijyen kurallarını azami ölçüde uyguluyoruz. Bireysel ve toplumsal sağlığımızın korunması için sosyal izolasyona dikkat edilmesi gereken bu süreçte tüketicilerimiz, hizmet noktalarımıza gelmeden yeni abonelik, abonelik iptali, fatura sorgulama ya da ödeme gibi işlemleri, altyapısını güçlendirdiğimiz dijital hizmet kanallarımızdan da rahatlıkla yapabilmektedir. Dijital hizmet kanallarımızdan yapılan işlemlerin raporlamasına baktığımızda da tüketicilerimizin pandemi öncesi döneme göre üç kat daha fazla dijital hizmet kanallarımızda işlem yaptığını görmekteyiz. Dijital hizmet kanallarımızı kullanarak sosyal izolasyona katkı sağlayan tüketicilerimize teşekkür ederim” dedi.
İnternet erişimi olmayan bölgelerde ise gezici hizmet ofisleriyle vatandaşın kapısına kadar gittiklerini belirten Okuducu, “Özellikle kırsal bölgelerde yaşayan ve internet kullanımı kısıtlı olan tüketicilerimiz için ihtiyaç duyulması halinde hijyen kurallarına maksimum özeni gösterdiğimiz gezici hizmet ofislerimizle de hizmet veriyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaynak: https://www.sabah.com.tr/van/2020/11/16/vedasin-dijital-hizmet-kanallari-pandemi-suresince-uc-kat-fazla-kullanildi

Bakım, Onarım ve Yatırım Çalışmalarımız Tüm Hızıyla Sürüyor
0,00
27.07.2020
00:00

Bakım, Onarım ve Yatırım Çalışmalarımız Tüm Hızıyla Sürüyor

Van, Bitlis, Muş ve Hakkari illerinde elektrik dağıtım hizmeti veren Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), tüketicilerine kaliteli ve kesintisiz enerji arzı sağlayabilmek için gerçekleştirdiği bakım, onarım ve yatırım çalışmalarını sürdürüyor.
Hizmet kalitesini ve tüketici memnuniyetini sürekli artırmak için hizmet bölgelerinin tamamında yoğun bir çalışma içerisinde olduklarını belirten VEDAŞ Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, “Tüketicilerimizden gelen talepler ve dijital ortamdan aldığımız sistem raporları doğrultusunda bakım ve onarım çalışmalarımızın planlamasını yapıyoruz. Hizmet bölgemizin tamamında şebekemizi daha da güçlendirerek tüketicilerimize en iyi hizmeti sunabilmek için merkezden sınırın sıfır noktasına kadar her noktada çalışmalarımızı aralıksız olarak sürdürüyoruz” dedi.
Ağır kış şartlarının etkili olduğu bölgelerdeki hatların tamamının kontrolünü yaparak bu hatları güçlendirdiklerini ifade eden Okuducu, “Yatırım planlamamız doğrultusunda hatlarımızı yer altına alıyoruz. Yüksekova ilçemizde yaptığımız çalışması sonucunda Cengiz Topel Caddesi’ndeki elektrik şebekesini yer altına aldık. Hizmet verdiğimiz illerde hatların yer altına alınması çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Karayollarının yol genişletme çalışmaları sonrasında yolda kalan direklerin kaldırılması, şebekemize temas ederek arızaya neden olan ağaçların budanması, göçmen kuşların şebekemize temas ederek zarar görmesini engellemek için gerçekleştirdiğimiz izolasyon çalışması, izolatör değişimi, sokak aydınlatmalarının kontrolü, sehim alma, trafo ve dağıtım merkezlerinin bakım ve kontrolü, direk dikimi ve direk yenilemesi gibi bakım çalışmalarımız sonucunda hizmet kalitemizi artırarak tüketicilerimizin memnuniyetini geliştirmeyi hedefliyoruz. Yaz döneminde yaptığımız bu çalışmalar sonucunda şebekemizi çetin kış şartlarına da hazır hale getirmiş oluyoruz” ifadelerini kullandı.

Bayram Mesaisi
0,00
22.05.2020
00:00

VEDAŞ’tan Bayram Mesaisi

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), Ramazan Bayramı’nda da enerji arzında aksama yaşanmaması için hazırlıklarını tamamladı.

Van, Bitlis, Muş ve Hakkari illerinde yaklaşık 400 araç ve 1000 personel ile bayram süresince görev başında olacaklarını belirten VEDAŞ Sistem İşletme Grup Müdürü Beytullah Özbayram, “Pandemi nedeniyle sokağa çıkma kısıtlamasının olacağı ve halkımızın evde geçireceği bayram günlerinde verdiğimiz hizmette aksama yaşanmaması için gerekli tüm hazırlıklarımızı tamamladık. Elektrik dağıtım sektöründe ülkemizin en büyük akıllı şebeke sistemini yöneten merkezimiz, elektrik şebekesini dijital ortamda izleyerek arızalara uzaktan müdahale edebildiğimiz SCADA merkezimiz ve sahada 7/24 görev yapacak personelimiz ile bayram boyunca da kesintisiz enerji için görev başında olacağız” ifadesinde bulundu.
“İletişim kanallarımız 7/24 hizmet verecek”
Bayram süresince de vatandaşların kendilerine rahatlıkla ulaşabilmesi için tüm iletişim kanallarının 7/24 hizmet vereceğini belirten Özbayram, “186 telefon numaralı çağrı merkezimiz, www.vedas.com.tr internet sayfamızın online işlemler menüsü, 0 538 655 28 28 whatsapp ihbar hattımız, canlı chat sistemimiz ve alternatif diğer iletişim kanallarımızda görevli müşteri temsilcilerimiz bayram süresince de tüketicilerimize 7/24 hizmet verecektir. VEDAŞ ailesi olarak bayramın; sağlık, mutluluk ve hayırlar getirmesini diler, halkımızın mübarek Ramazan Bayramı’nı kutlarım” dedi.

Kaynak: https://www.sabah.com.tr/van/2020/05/21/vedastan-bayram-mesaisi

Bayrama Tüm Enerjimizle Hazırız
0,00
30.07.2020
00:00

Bayrama Tüm Enerjimizle Hazırız

VAN, Bitlis, Muş ve Hakkari'de, 2 Milyonu aşkın nüfusa elektrik dağıtım hizmeti veren Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ),tüketicilerine Kurban Bayramı'nda da kesintisiz enerji hizmeti verebilmek için hazırlıklarını tamamladı.

VEDAŞ Sistem İşletme Grup Müdürü Beytullah Özbayram, bayram süresince bölgede 400 araç ve 1000 personelle çalışma yapacaklarını söyledi. Bayram süresince her hangi bir  aksama yaşanmaması için görev başında olacaklarını anlatan Özbayram; "Elektrik dağıtım sektöründe ülkemizin en büyük akıllı şebeke sistemini yöneten merkezimiz, şebekemizi dijital ortamda izleyerek arızalara anında müdahale edeceğiz. Ekiplerimiz ve merkezimiz 7/24 sahada görev yapacak. Tüketicilerimize Kurban Bayramı'nda da kesintisiz enerji sunmak için görevimizin başında olacağız" dedi.

Tüketicilerden gelecek talepleri anında değerlendirebilmek için tüm iletişim kanallarının 24 saat esasına göre hizmet vereceğini belirten Özbayram; "Alo 186 Çağrı Merkezimiz, 0 538 655 28 28 numaralı whatsapp ihbar hattımız, internet sitemizin online işlemler menüsü, canlı chat sistemimiz ve diğer iletişim kanallarımızda görevli müşteri temsilcilerimiz, Kurban Bayramı boyunca da tüketicilerimize kesintisiz hizmet verecektir. VEDAŞ ailesi olarak, Kurban Bayramı'nın öncelikle sağlık, huzur ve mutluluklara vesile olmasını diler tüm halkımızın bayramınıen içten dileklerimizle kutlarız." diye konuştu.

İletişimin Gücü
0,00
24.04.2020
00:00

VEDAŞ'TAN İŞİTME ENGELLİ TÜKETİCİLER İÇİN ÖRNEK HİZMET

4 ilde hizmet veren VEDAŞ, müşterileri için "iletişimin gücü engel tanımaz" videosu hazırlandı

VAN - Van, BitlisMuş ve Hakkari illerinde elektrik dağıtım hizmeti veren Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), korona virüs süresince sosyal izolasyonun önemini vurgulamak amacıyla işitme engeli olan tüketicileri için "iletişimin gücü engel tanımaz" konulu bir video hazırladı.

İşitme engeli olan vatandaşlar için hazırlanan video hakkında açıklama yapan VEDAŞ Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, "Sosyal izolasyonu sağlayarak salgın riskini en aza indirgemek için evde kalmak bu süreçte çok önemli. Şirketimizle ilgili tüm iş ve işlemler, 186 Çağrı Merkezimiz ve web sitemiz üzerinden rahatlıkla yapılabilmektedir. İşitme engeli olan tüketicilerimiz için de bir video hazırlayarak alternatif iletişim kanallarımız hakkında bilgilendirmede bulunduk. Halkımız, bu süreçte mümkün olduğu kadar evde kalsın. VEDAŞ ailesi olarak bizler hayatın enerjisinin kesilmemesi için sahada görev başındayız" dedi.

VEDAŞ Kurumsal İletişim personeli Aygül Faruk tarafından işaret diliyle anlatılan video içeriğinde ise "Korona virüsünden korunmak için sosyal izolasyonu sağlamak çok önemli. VEDAŞ ailesi olarak hayatın enerjisi kesilmesin diye 7/24 görev başındayız. Şirketimizle ilgili tüm işlemlerinizi hizmet noktalarımıza gelmeden web sitemiz üzerinden kolaylıkla yapabilirsiniz. Sen sağlığın için evde kal" mesajı verilirken, videonun sonunda da VEDAŞ'ın alternatif iletişim kanalları yer aldı.

Kaynak: https://www.haberler.com/vedas-tan-isitme-engelli-tuketiciler-icin-ornek-13150712-haberi/

Ekiplerimiz Görev Başında
0,00
27.04.2020
00:00

VEDAŞ EKİPLERİ 7 GÜN 24 SAAT GÖREV BAŞINDA

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) ekipleri, yeni korona virüsle mücadele kapsamında sosyal izolasyonu sağlamak ve salgın riskini en aza indirgemek için büyük şehirlerde hafta sonlarında sokağa çıkma kısıtlamasının yapıldığı, diğer günlerde de vatandaşların zorunlu haller dışında evde kaldığı bu süreçte hayatın enerjisinin kesilmemesi için 7/24 görev yapıyor.
Van, Bitlis, Muş ve Hakkari illerinde enerji arzında aksama yaşanmaması için merkezden sınırın sıfır noktasına kadar çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini ifade eden VEDAŞ Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, “Korona virüs ile özveriyle mücadele eden, her biri birer kahraman olan sağlıkçılarımızın çalışmalarında aksama yaşanmaması, sağlık kuruluşlarımızda bir an bile enerji kesintisi yaşanmaması için teyakkuz halinde görev yapıyoruz. Halkımızın evde kaldığı, hayatın evlere sığdığı bu süreçte evlerimizde de enerji kesintisi olmaması için sorumluluk bilinciyle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ekiplerimiz, bu süreçte sadece arıza olan bölgelerde değil, trafo ve pano kontrolleri, iletken ve izolatörlerde izolasyon yapılması, iletkenlere temas eden ağaçların budanması gibi arızaları önleyici çalışmalar da gerçekleştiriyor. Yine bu süreçte tüketicilerimiz hizmet noktalarımıza gelmeden online iletişim mecralarımızdan tüm iş ve işlemlerini rahatlıkla yapabilmektedir. 186 numaralı Çağrı Merkezimiz 7/24 vatandaşlarımıza hizmet vermek için görev yapmaktadır” dedi.

Kaynak: https://www.haberturk.com/van-haberleri/77504575-vedas-ekipleri-7-gun-24-saat-gorev-basinda

Çalışmalar Hız Kesmeden Devam Ediyor
0,00
8.05.2020
00:00

VEDAŞ ÇALIŞMALARINA SON HIZ DEVAM EDİYOR

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) Muş İl Müdürlüğü, yeni koronavirüs nedeniyle hayatın evlere sığdığı bu günlerde enerji arzında aksama yaşanmaması için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) Muş İl Müdürlüğü, yeni koronavirüs nedeniyle hayatın evlere sığdığı bu günlerde enerji arzında aksama yaşanmaması için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) Muş İl Müdürlüğü merkez ve ilçelerde yatığı çalışmalar son hızla devam ediyor. Dünyayı etkisi altına alan koronavirüs ile mücadele de vatandaşların yaşamlarının büyük bir kısmının evlerde geçmesi dolayısıyla elektrik enerjisi hayatın bir parçası haline geldiği gözlemleniyor. VEDAŞ Muş İl Müdürlüğünde görev yapan ekipler vatandaşların bu süreçte evlerinde mağdur olmamaları için ellerinden gelen tüm çabayı sarf ediyorlar.
Hastaneler ve sağlık kuruluşları başta olmak üzere enerji arzında aksama yaşanmaması için teyakkuz halinde görev yaptıklarını belirten VEDAŞ Muş İl Müdürü Eşref Şentürk; “Sosyal izolasyonu sağlamak için halkımızın evde kaldığı bu süreçte enerji arzında aksama yaşanmaması için 7/24 görev başındayız. Onarım çalışmalarının yanı sıra, trafo ve pano kontrolleri, iletkenlere temas eden ağaçların budanması, şebeke izolasyonu gibi önleyici arıza çalışmalarımızı da titizlikle sürdürmekteyiz. Muş merkez, ilçeler ve köylerimizde vatandaşlarımızın bu süreci evlerinde huzur içerisinde geçirmesi için çalışıyoruz. Ayrıca virüs salgınının yayılmasını önlemek için vatandaşlarımızın bu süreçte evde kalmaları büyük önem arz ediyor. Şirketimiz ile ilgili bir işlemi olan tüketicimiz, 186 numaralı çağrı merkezimizden, vedas.com.tr internet sitemizden, 0 538 655 28 28 numaralı whatsapp hattımızdan ya da diğer iletişim kanallarımızdan tüm işlemlerini rahatlıkla yapabilmektedir.” dedi.